понедельник, 2 декабря 2013 г.

Вниманию учащихся и родителей! Мониторинг по предметам "Я и Украина" и "Основы здоровья".

4 грудня 2013 року відбудеться проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з предметів «Я і Україна» та «Основи здоров’я» за результатами навчання в початковій школі учнів 5 класів. За результатами відбору номерів варіантів тестів, методом випадкових чисел, із збірника завдань: «Я і Україна (громадянська освіта), Основи здоровя. 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Бібік Н.М., Коваль Н.С., Бойченко Т.Є.) № 2, № 7, № 9, № 10. 
Я і Україна (громадська освіта), Основи здоров'я - комбінований тест
Источник: www.mon.gov.ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...